Hier ziet men de laatste vier van een reeks van 22 tekeningen van de hand van Henk Geel. Inwoner van Maartensdijk Henk Geel (Amsterdam 1933) is een belangrijk industrieel vormgever en kunstenaar. Hij is de maker van de op de site weergegeven beelden (gewassen pentekeningen) van plaatsen en gebouwen uit de kernen van de voormalige gemeente Maartensdijk in de winter. Het Online Museum mocht deze beelden éénmalig gebruiken. Het copyright berust bij de heer Geel.

De beelden spreken voor zich. Men ziet de korte aantekening met het jaar van vervaardiging op de kaart zelf staan. Via de zoekfunctie van het Online Museum vindt men meer informatie over de getoonde zaken. Wilt u de serie nog een keer zien, klik dan op deze link.

Terugkeren naar het hoofdmenu kan HIER.

AD (met dank aan Henk Geel).